لباس ایمنی در فصل سرما
اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما

اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما زمانی ضرورت خود را نشان می دهد که کارگران به خوبی بدانند که برای افزایش سطح سلامت جسمانی و حتی روانی خود اگر با لباس ایمنی مشغول کار شوند صددرصد فعالیت آن ها با بازدهی بیشتری رو به رو می شود و متاسفانه برخی از کارخانه ها و بسیاری از شغل های آزاد و پرخطر دیگر در فصل زمستان هنوز که هنوز است به ضرورت و اهمیت ویژه انواع لباس ایمنی پی نبرده اند.

به همین دلیل است که با حوادث ناگوار به شکل جدی روبه رو می شوند و به همین علت است که شما می توانید لباس ایمنی در فصل سرما را برای فضای باز و یا برای هوای گرم و سرد یک لباس اختصاصی و مخصوص در نظر بگیرید که در این بین، تنها باید به مشخصات طراحی و تولید هرکدام توجه کنید. وابسته به معیارها صددرصد شما انتخاب معقولانه تری خواهید داشت. سرما همیشه قدرت بیشتر نسبت به گرما برای آسیب رساندن به افراد دارد و به همین دلیل است که لباس مناسب ایمنی در فصل سرما را نباید به هیچ عنوان نادیده گرفت.

 ? همچنین ببینید :  خرید و قیمت انواع لباس کار 

فهرست مطالب

آیا خرید لباس ایمنی برای فصل سرما مقرون به صرفه است؟

امروزه آنچنان که باید و شاید به اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما متأسفانه برخی از کارفرمایان توجه قابل قبولی ندارند. حتی سالیانه بسیاری از کارگران به خاطر نداشتن لباس ایمنی مناسب در شرایط جوی سرد و نامساعد دچار آسیب های جسمی و فیزیکی بسیاری میشوند که هزینه های درمانی بالایی را متحمل می شوند.

به هر حال سرما می تواند باعث بروز بیماری های شدید و البته پرهزینه ای گردد که به هیچ عنوان ارزش ندارد تا شما به خاطر قیمت های گوناگون به خرید لباس مناسب ایمنی برای حفاظت در برابر سرما نپردازید. تنها با 1 بار خرید با کیفیت و اصولی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر در طولانی مدت می توانید از لباس کار مورد نظر خود در فضاهای خاصی که با شرایط جوی نامساعد و سرد سروکار دارید به نحو احسن استفاده کنید.

اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما
اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما

خرید اینترنتی لباس ایمنی در فصل سرما

با توجه به اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما شما می توانید از لباس هاس کار که به صورت لایه ای انتخاب می شود استفاده کنید. بدین ترتیب صد درصد نتیجه آن به مراتب میتواند نتیجه قابل قبول تری باشد؛ چرا که لایه داخلی، میانی و بیرونی به صورت گشاد باعث می شود تا اندام فرد بتواند به خوبی گرما را انتقال دهد و از سرمازدگی اندام به شکل جدی جلوگیری به عمل آورد. انواع مختلف لباس کار برای فصل سرما با قیمت های گوناگون و کیفیت های متفاوت را شما می توانید هم اکنون از یک سایت اینترنتی معتبر خریداری نمایید. به هر حال با پیشرفتی که در صفحات وب مشاهده می شود امروزه خرید اینترنتی بسیار راهکار معقولانه و البته مقرون به صرفه ای است.

لباس ایمنی زمستانی برای کارگران را بشناسیم
لباس ایمنی زمستانی برای کارگران را بشناسیم

وسایل جانبی لباس ایمنی در فصل سرما

حفاظت اصولی از سر می تواند به اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما اشاره واضحی داشته باشد. به هر حال سر و گوش ها جزء مهم ترین اعضاء بدن به حساب می آیند. شما با استفاده از هدبند و یا حتی گوش گیر و کلاه ایمنی باید به حفاظت سر و گوش خود بپردازید. این چنین در فصل سرما راحت تر می توان به کار و فعالیت پرداخت. به همین دلیل است که شما باید از این نوع وسایل حفاظت فردی برای جلوگیری از آسیب هایی که می‌تواند به خاطر سرمازدگی به وجود آید جلوگیری نمایید.

استفاده از عینک آفتابی نیز می تواند در گروه لوازم جانبی لباس ایمنی در فصل سرما جای گیرد؛ چرا که به خاطر وجود برف و انعکاس اشعه خورشید صددرصد چشم افراد در حین کار و فعالیت مورد آسیب واقع می‌شود و به همین دلیل باید از وسایلی مانند عینک آفتابی برای حفاظت از چشم غافل نشوید و البته عینک آفتابی تنها برای تابستان مهم شمرده نمی شود و در فصل زمستان نیز استفاده از آن را باید ضروری در نظر بگیرید.

سعی کنید از یکی دیگر از وسایل جانبی یعنی پوشش دهان، صورت و بینی نیز استفاده کنید؛ چرا که در فصل زمستان به خاطر وجود هوای شدیدا سردی که وجود دارد، احتمال سوختگی پوست نیز به مراتب افزایش می یابد و به همین خاطر، شما از ماسک های ایمنی که اصولا به شکل بافتنی عرضه می شوند می‌توانید برای پوشش دهان و صورت خود استفاده کنید که تمام این وسایل در فروشگاه اینترنتی با تنوع بالایی که دارد به فروش می رسد.

لباس کار مناسب آب و هوای سرد زمستانی و بارانی کدامند؟
لباس کار مناسب آب و هوای سرد زمستانی و بارانی کدامند؟

لایه های لباس ایمنی در فصل سرما

اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما برای شما زمانی ضرورت خود را نشان می دهد که بتوانید یک لباس ایمنی زمستانی را با لایه بیرونی استاندارد انتخاب کنید؛ چرا که اگر لایه بیرونی به هر دلیلی با کیفیت انتخاب نشود احتمال گرم شدن بیش از حد نیز وجود دارد و هم چنین بدن شما نمی تواند دمای اصلی خود را در حین کار و فعالیت حفظ کند و لایه بیرونی باید با یک تهویه کاملا اصولی همراه با رنگ روشن مورد استفاده قرار گیرد.

سپس لایه میانی که همانند یک عایق است با استفاده از پلی پروپلین صددرصد شما را از انتخاب لباس ایمنی فصل زمستان راضی نگه می دارد. هم چنین لایه داخلی مهم ترین لایه ای است که می تواند به واسطه نرمی و لطافت خود به بهترین ترکیب مواد یعنی ابریشم و یا پلی استر و پشم اشاره نماید؛ چرا که مواد ذکر شده طبق آمار بدست آمده نسبت به پنبه تعادل گرمایی بیشتری دارد.

ضرورت دستکش در لباس ایمنی

استفاده از دستکش، چکمه جوراب نیز باعث می شود تا شما بتوانید به اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما پی ببرید. در هوای سرد چنانچه شما از دستکش مناسب استفاده نکنید، احتمال برق گرفتگی و یا هرنوع مشکل دیگر وجود دارد. در برخی از موارد به خاطر از دست دادن حتی تعادل امکان سقوط وجود دارد در برخی از مشاغل ساختمانی وجود دارد.

 ? همچنین ببینید :  خرید و قیمت انواع دستکش ایمنی 

سرمازدگی متاسفانه از جمله موارد کلیدی عنوان می شود که به راحتی می تواند به عدم استفاده از دستکش اشاره واضحی داشته باشد. چکمه و جوراب نیز باعث می شود تا شما در فصل زمستان به راحتی بتوانید در محیط های صنعتی و یا حتی جادهای به خاطر پوشش ضد آبی که دارد به کار و فعالیت بپردازید و هم چنین چکمه هایی که رویه آن چرمی است، بهترین انتخاب برای چکمه محسوب می شود و هم چنین چکمه و جوراب مورد نظر به هیچ عنوان نباید باعث فشردگی پا شود که تمام این موارد را شما با تهیه یک لباس ایمنی مناسب و استاندارد باید در نظر بگیرید.

سخن پایانی

حال که با اهمیت لباس ایمنی در فصل سرما آشنا شده اید بهتر است، انواع مختلف لباس ایمنی را از فروشگاه آنلاین و اینترنتی دلفان ایمنی هرچه سریع تر با قابلیت ارسال فوری خریداری نمایید. بسیاری از مشاغل مربوط به تعمیرات جاده، تاسیسات، راه آهن، راهداری، آتش نشانی، نظافت خیابان و… از جمله مشاغلی هستند که صددرصد باید استفاده از لباس ایمنی مناسب در فصل سرما را در اولویت قرار دهند.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. فروش عمده لوازم ایمنی
  2. نکات ایمنی در فصل سرما چیست؟

 

 

رای شما post