قیمت نازل برنجی آتش نشانی

قیمت نازل برنجی آتش نشانی چقدر است؟ قبل از آنکه به سراغ قیمت برویم لازم است تا کمی بیشتر با این نوع نازل آتش نشانی آشنا شویم. نازل برنجی آتش نشانی وسیله ای برای تولید و هدایت جریان آب، فوم، گرد و غبار یا سایر مواد اطفاء حریق است. ساده ترین نوع آن نازل لوله ای یا تک مرحله ای است که دارای اتصال انتهایی است و جریان را تنظیم می کند. محلول از طریق یک اتصال نازل در یک قسمت اسپری می شود، جایی که قطرات با هوای خروجی تحت نیروی جریان مخلوط می شوند. با دلفان ایمنی همراه باشید.

فهرست مطالب

ویژگی های نازل برنجی آتش نشانی

نازل برنجی آتش نشانی امکان تغییر نوع پاشش جت (خطی) و چتری با بدنه بسیار محکم و مستحکم با لاستیک ضربه ای در نوک آن جهت جلوگیری از آسیب نازل در اثر تماس با زمین قابل اتصال به زبان انگلیسی کانکتورهای اندازه زن 1/2 2 اینچ از پشت شما.

مشخصات فنی نازل برنجی آتش نشانی

  • نوع مه پاش و جت
  • مدل EQ 324
  • نام تجاری: طراحی نمادین
  • وزن نوک 3.8 کیلوگرم است
  • مواد آلیاژ برنج
  • اتصال: 2.5 اینچ استورز
  • کشور سازنده: ایران
  • دبی: 900 لیتر در دقیقه
  • سایر ویژگی ها: یک لاستیک ضربه گیر در نوک نازل وجود دارد

نازل برنجی آتش نشانی یکی از رایج ترین نازل های صنعت نفت، نازل است که به دو صورت میست (چتر مه) و جت (شات مستقیم) قابلیت پاشش را دارد. یک لاستیک ضربه گیر در نوک نازل وجود دارد تا از آسیب احتمالی برخورد با زمین جلوگیری کند.

انواع نازل برنجی آتش نشانی

نازل های دیگر
نازل اطفاء حریق معمولی یا تک حالته
این نوع نازل از آلومینیوم، فولاد، برنج و حتی پلاستیک ساخته شده است.

نازل های معمولی یا به اصطلاح تک حالته دارای یک دسته کنترلی برای دو حالت 0 و 1 یا باز و بسته هستند که می تواند جریان آب را خاموش و روشن کند.

سایزبندی این نوع نازل ها از سایز 1/2 تا 1/2 می باشد

نازل آتش شیر یا نازل سه حالته یا نازل جت
این نوع نازل از آلومینیوم، فولاد، برنج و حتی پلاستیک ساخته شده است. نازل های تفنگی یا به اصطلاح سه حالته علاوه بر عملکرد باز و بسته شدن جریان آب به اپراتور امکان انتخاب نوع پاشش آب را به صورت جریان یا پودر می دهد.

این نوع نازل ها بیشتر در خودروهای آتش نشانی، سایت های نفتی و مراکزی که دارای سیستم اطفای حریق متحرک آب هستند استفاده می شود.

اندازه این نوع نازل ها از “1/2” تا “1/2” متغیر است.

گروه تجهیزات هوشمند بارانا دارای انواع نازل آتش نشانی (نازل تفنگ) می باشد.

قیمت نازل برنجی آتش نشانی

با توجه به این مسئله که انواع نازل برنجی آتش نشانی متفاوت می باشد، قیمت آنها نیز بسیار متفاوت می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نماید.

رای شما post