بهترین برند ماسک تنفسی
بهترین برند ماسک تنفسی

بهترین برند ماسک تنفسی کدام اند؟

بهترین ماسک‌های تنفسی دارای نوارهای لاستیکی هستند که به گوش آسیب نمی‌رسانند و خاصیت ارتجاعی خود را با گذشت زمان از دست نمی‌دهند. این دسته از ماسک ها باید دارای لایه داخلی ضد حساسیت و لایه های ضد نفوذ باشند. اگر می خواهید از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کنید، بهتر است از ماسک های تنفسی استفاده کنید. در این مقاله به بررسی و ارائه چند مدل از پرفروش ترین و بهترین برند ماسک تنفسی پرداخته ایم. برای خرید یکی از این ماسک ها می توانید به فروشگاه دلفان ایمنی نیز مراجعه کنید.

معرفی 5 برند پرفروش بهترین ماسک های تنفسی

ماسک تنفسی ملت بلون که امروزه به عنوان بهترین ماسک تنفسی شناخته می شود همانطور که از نامش پیداست دارای لایه ملت بلون می باشد. در بسته بندی این ماسک ها یکی کاملا رایگان قرار داده شده است تا خریداران عزیز بتوانند لایه ماسک ملت بلون را تست کرده و از وجود این لایه در ماسک خود مطمئن شوند. لایه Melat Balon از عبور آب جلوگیری می کند. برای اینکه از کیفیت ماسک و همچنین وجود لایه ملات بلون در ماسک تنفسی خود مطمئن شوید، می توانید این ماسک را تست کنید. این ماسک تنفسی دارای فیکساتور بینی قابل تنظیم است و از هرگونه واکنش آلرژیک جلوگیری می کند.

با ریختن کمی آب داخل ماسک می توانید از وجود لایه بادکنکی مطمئن شوید. مقداری آب داخل ماسک بریزید و سپس آن را خالی کنید. خیس کردن یا مرطوب کردن ماسک به معنای عدم وجود لایه بالون است. وجود این لایه با تاریک شدن اتاق ثابت می شود. اگر اتاق را کاملا تاریک کنید و یک منبع نور را زیر ماسک خود قرار دهید و منبع نور شما در زیر ماسک قابل مشاهده است، این نشان دهنده عدم وجود لایه ملت بادکنک است. بهترین ماسک های تنفسی ملت بالون باید دارای این لایه باشد تا از ورود هر گونه ویروس، میکروب یا آلودگی به دستگاه تنفسی شما جلوگیری کند.

رای شما post