کمربند ایمنی سیمبانی
کمربند ایمنی سیمبانی

کمربند ایمنی سیمبانی چیست و چه کاربردی دارد؟ همانطور که میدانید کمربند ایمنی یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی می باشد که مانند سایز لوام ایمنی انواع مختلفی دارد. کمربند سیمبانی یکی از مهمترین لوازم ایمنی می باشد که داشتن آن می تواند جان فرد را در هنگام کار در ارتفاع نجات دهد. با دلفان ایمنی همراه باشید تا با این نوع از کمربند های ایمنی بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب

کاربرد کمربند ایمنی سیمبانی چیست؟

همانطور که گفتیم به هنگام رعایت نکات ایمنی کار در ارتفاع استفاده از کمربند جز مهمترین و واجب ترین اصول و کارها می باشد. یکی از پرکاربردترین استفاده های کمربند ایمنی سیمبانی برای کار به روی دکل های برق می باشد. به همین دلیل است که اسم این نوع کمربند را کمربند سیم بانی گذاشته اند.

مشخصات فنی

کمربند ایمنی سیمبانی فقط دور کمر را احاطه کرده و مانند کمربند شلواری در وسط بدن قرار می گیرد. بند این محصول عمدتاً دارای قلاب کوچک بوده و به شکل U به گیره کمربند قفل می شود.

این محصول با احاطه مرکز ثقل بدن تعادل خوبی ایجاد می کند. علاوه بر این، برندهای معتبر Adela از تایوان و فوجی از ژاپن با کیفیت ترین و محبوب ترین در بازار هستند. و سپس برند هارو از تایوان …

خرید کمربند ایمنی سیمبانی

دلفان ایمنی به عنوان مرجعی مطمئن در زمینه تجهیزات ایمنی مانند کمربند ایمنی سیمبانی، سیستم های تخلیه، پکیج عملیاتی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای شما عزیزان ارائه می دهد. انتخاب کمربند سیمبانی و … با کیفیت در اولویت کار شما قرار دارد، بنابراین در هنگام خرید این محصول به کیفیت، نشان سازنده و اصالت آن توجه کنید تا در صورت وقوع مشکلی برای شما و افراد حادثه دیده ایجاد نشود.

کمربند ایمنی سیمبانی موجود در فروشگاه دلفان ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و رضایت شما را جلب خواهد کرد.

قیمت کمربند ایمنی سیمبانی چقدر است؟

کمربند ایمنی سیمبانی موجود در وب سایت دلفان ایمنی و یا فروشگاه حضوری، بسته به نوع و جنس محصول و کیفیت آن قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. همانطور که می دانید این نوع لباس انواع مختلفی دارد و با توجه به انواع آن و کاربرد آن قیمت آن نیز متفاوت می باشد. به همین علت نمیتوان قیمت دقیقی برای تجهیزات ایمنی داد. اما شما میتوانید برای دریافت قیمت دقیق و به روز لباس مورد نظر خود با فروشگاه دلفان ایمنی تماس حاصل نماید تا علاوه بر کسب مشاوره رایگان از قیمت ها نیز آگاه شوید.

نحوه سفارش و خرید کمربند ایمنی سیمبانی

به علت حساس بودن تجهیزات ایمنی لازم است تا در انتخاب و خرید، نیز بسیار دقت نماید. به همین منظور توصیه میکنیم تا از معتبر ترین فروشگاه های تجهیزات ایمنی به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمیاد.

  • شما می توانید از فروشگاه دلفان ایمنی به صورت حضوری و یا اینترنتی لباس آتش نشانی مورد نظر خود را سفارش دهید. برای این کار کافیست به وب سایت دلفان ایمنی مراجعه نماید و از طریق سایت سفارش خود را ثبت نماید و بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.
  • همچنین می توانید از طریق شماره های زیر سفارش خود را ثبت نماید.

۰۹۱۲۰۶۱۲۴۵۱

۰۲۱۶۶۷۶۳۱۱۴

  • همچنین شما می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.

تهران، حسن آباد، خیابان امام خیمنی، روبه روی بیمارستان سینا، کوچه جهانگردی، پلاک۱۹​

سخن پایانی

کمربند ایمنی سیمبانی یکی از رایج ترین و ساده ترین تجهیزات پیشگیری از سقوط (بدون حفاظت از سقوط) است. با توجه به محدود بودن نقطه اتصال به ناحیه کمر و احتمال وارد شدن فشار شدید به کمر در انتهای مسیر سقوط از ارتفاع، این دستگاه ها جزو وسایل پیشگیری از سقوط محسوب می شوند. کمربند ایمنی باید حداقل 10 برابر وزن کاربر را تحمل کند.

5/5 - (7 امتیاز)